Yalnız Bir’i iste; başkaları istenmeye değmiyor.
Bir’i çağır, başkaları imdada gelmiyor.

Bir’i talep et, başkaları lâyık değiller.Bir’i gör, başkaları her vakit görünmüyorlar, zevâl perdesinde saklanıyorlar.

Bir’i bil, mârifetine yardım etmeyen başka bilmekler faydasızdır.

Bir’i söyle, O’na ait olmayan sözler, mâlâyâni sayılabilir.

Mevlânâ

About simuzer

"Biz öyle bir hakikate hayatımızı vakfetmişiz ki güneş'ten daha parlak, cennet gibi güzel ve saadet-i ebediye gibi şirindir." R. Nurdan

Bir cevap »

  1. ahmeds dedi ki:

    Ey Rabbim! Gönlüme genişlik ver. İşimi kolaylaştır. Dilimdeki tutukluğu çöz. Tâ ki!.. sözümü iyice anlasınlar. Allah’ım sırlar semasının güneşi; nurların mazharı; Celâl dairesinin merkezi; Cemal feleğinin kudbu olan, Ehadiyete mensub Muhammed(asm) ın lâtif zatına salât ve selam eyle!

    Allah’ım! O’nun Sen’in katındaki sırrı ve O’nun Sana olan manevi Yâkınlığı hürmetine, korkumu emniyete çevir. Hatalarımı sil. Hüzün ve hırsımı gider. Benim destekçim ol. Beni benden alıp kendine götür, kendine Yâklaştır. Benliğimden geçmeyi bana nasib et. Beni nefsime meftun ve hislerimle perdelenmiş kılma. Bana her gizli sırrını aç.

    Yâ Hayyu! YâKayyum! Yâ Hayyu! Yâ Kayyum! Yâ Hayyu!Yâ Kayyum! Bana merhamet et. Ehli iman ve Talebe-i Kur’an’a merhamet et. Duamızı kabul buyur. Ey merhamet edenlerin en merhametlisi.! Ey Kerem sahiplerinden daha çok kerem sahibi olan Allah’ım!
    selam ve dua ile sıddık aneycan

Yorum bırakın